Klachtenafhandeling
KommaGo streeft ernaar om u te voorzien van een volledige en zorgvuldige dienstverlening. Mocht het toch voorkomen dat u een klacht over onze producten of dienstverlening heeft, kunt u deze kenbaar maken.U kunt uw klacht kenbaar maken per mail: info@kommago.nl. Wij streven naar verbetering van onze service waardoor we elke klacht zorgvuldig behandelen. Na ontvangst van uw bericht, ontvangt u binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van uw mail. Probeer uw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven.
Klachten worden binnen 5 werkdagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van de ontvangstbevestiging. Er zal contact met u worden opgenomen om de klacht te bespreken en u een passende oplossing te bieden.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.
Meld uw klacht
Stuur een email naar info@kommago.nl Of gebruik onderstaand formulier