Bij bestelling van dit product ontvangt u een e-mail met een link naar de software en uw licentie code
Eigenschappen 3CX VoIP PBX Enterprise
8 gelijktijdige lijnen
Lokaal (Windows of Linux) of via de Cloud
Eenvoudig in beheer
Callcenterfuncties
Applicatie-integratie (o.a. Outlook en Office 365)
Oproep doorschakelen naar mobiel (iOS en Android)
Webconferencing mogelijkheid (max. 250 deelnemers)
Overzicht met aanwezigheidsstatus collega's
Fax en voicemail doorsturen naar e-mail
Instant messaging: communiceren via chat
Gespreksopnamebeheer, failover, stand-by licentie
Schaalbaar, te upgraden met licentie
Geleverd via e-mail (licentiecode en link naar de software)
Schaalbare telefooncentrale
Met 3CX Enterprise beschikt u over een schaalbare en zeer uitgebreide IP-telefooncentrale voor Linux- en Windows-systemen. U kunt de 3CX software lokaal laten draaien of via de Cloud en kiest zelf de toestellen waarmee u de telefooncentrale wilt gebruiken. Sluit uw IP-telefoon of gateway aan op het netwerk en 3CX start het configuratieproces automatisch. Deze 3CX Enterprise licentie is geschikt voor 8 lijnen, maar is eenvoudig te upgraden naar 16, 32 of 64 lijnen.
Eenvoudig in beheer
Waar u de 3CX software ook installeert, u houdt eenvoudig de controle over uw telefooncentrale. Via de overzichtelijke beheerconsole beheert u alle aangesloten IP-telefoons. En is er een nieuwe firmware beschikbaar, dan installeert u deze met een paar klikken op de toestellen. Doordat u alles gewoon zelf kunt doen, hoeft u niet meer de hulp van een externe helpdesk in te schakelen.
Oproepen doorschakelen naar mobiel
Bent u niet op kantoor, maar wilt u toch bereikbaar blijven? De 3CX licentie ondersteunt VoIP-clients voor iOS en Android zodat oproepen direct kunnen worden doorgeschakeld naar een mobiele telefoon. Hierdoor hoeven gebruikers niet meer hun mobiele nummer met collega's te delen. Aan de hand van de statusaanduiding (beschikbaar, afwezig, niet op kantoor) is meteen te zien of iemand bereikbaar is of niet.
Unified Communications functies
Gebruikers van 3CX krijgen automatisch toegang tot uitgebreide Unified Communications functies, zonder dat daar extra kosten bijkomen. Voer virtuele vergaderingen via de webconferencingfunctie (max. 250 deelnememers) of communiceer onderling via instant messaging (Windows, Mac, iOS en Android). Ook kunt u de aanwezigheid van collega's inzien en fax- en voicemailberichten automatisch laten doorsturen naar uw e-mail.
Callcenterfuncties
De 3CX Enterprise licentie bevat geavanceerde callcenterfuncties om uw klantenservice optimaal te laten functioneren. De uitgebreide contactrapportage biedt o.a. inzicht in wachtrijen en wachttijden, afgebroken gesprekken en terugbelstatistieken. Daarnaast kunt met gesprekken meeluisteren, medewerkers trainen of gesprekken overnemen als dat nodig is.
Alleen bij 3CX Enterprise
Als extra feature beschikt 3CX Enterprise over een stand-by licentie die u kunt gebruiken voor een back-up systeem. Mocht het primaire systeem problemen vertonen, dan wordt middels failover automatisch overgeschakeld naar het back-up systeem. De Enterprise licentie biedt tevens de mogelijkheid om de opname van gesprekken te beheren en uw bedrijfslogo weer te geven op het scherm van uw telefoontoestel.